Op 21 december 2022, de kortste en dus donkerste dag van het jaar, stuurden we influencers de ochtendspits in om views te halen. Niet op sociale media, maar door zich op gevaarlijke fietspunten in heel Vlaanderen te laten opvallen in fluo. Met behulp van reflecterende Instagram cut-outs en fluo jassen werd een legertje lokale influencers in het straatbeeld omgevormd tot…‘influoncer’.

@miekedooocx

@amoorie

@mamavanvijf

@chloevandenbussche

Als ambassadeurs van de campagne gingen onder meer @miekedooocx, @amoorie, @mamavanvijf en @chloevandenbussche één dag offline. Om op de donkerste dag van het jaar als influoncer de aandacht te vestigen op het belang van fluorescerende kledij op de fiets.

Volg deze 4 opvallende tips en word zelf

Zorg voor voldoende verlichting

Gebruik je ogen en oren op de fiets

Maak oogcontact

Kies voor fluorescerende kledij

Product toegevoegd aan verlanglijst